zondag 9 november 2008


Voila, mijn allereerste wallpaper dat ik heb gemaakt met een digitale pen.
Het kostte mij maar liefst 10 uur om de hele klus te klaren. Maar het was dan ook de eerste keer en gemakkelijk ging het niet.
Ik had eerst moeite om Homer en Spider Pig mooi te tekenen en niet als hoekige mannekes over te komen. Daarvoor heb ik dan ook veel de tool "geometrische vormen" gebruikt.
Dan moest alles nog ingekleurd worden en nog een schaduw krijgen.
Tegen dan had ik het idee om gewoon de achtergrond van een normale windows-Ierland te gebruiken in ware simpsons-stijl. Nog de lucht en het gras en groen kleuren. Bloemetjes en gras bijzetten voor het wat levendiger te maken. Nog hier en daar wat corrigeren (alles moest perfect zijn) et voila!
Ik vind het persoonlijk wel mooi maar natuurlijk is het nog maar het begin van wat er nog allemaal hopelijk volgen zal met tekeningen. Dus uitkijken! (Verwacht nu ook niet elke dag, laat staan elke week een tekening want het is verdikke moeilijker dan het lijkt!)

1 opmerking:

Thomas & Magali zei

Cool gedaan! Oefening baart kunst. X